Navman F20 GPS navigator + European maps

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Navman F20 GPS navigator + European maps op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Nieko Dijkstra 01-05-2008

Perfect apparaat maar na een jaar gebruik hebben mijn collega's en ik problemen met opladen in de auto. Laad alleen nog op via de usb-poort van de pc/laptop.

nelis69 14-01-2008

ik heb de europa versie nu bijna een jaar. werkt perfect. Ik heb nog geen enekel tekortkoming kunnen ontdekken. Ik kan deze vergelijken met duurdere systemen in bedrijfswagens (VDO) , maar de navman kan hier zeker mee concureren, ik durf zelf te stellen dat deze beter is !

v.d.Wal 16-11-2007

Prachtig en degelijk. kan slechts een tekortkoming ontdekken.hij geeft in tweede instantie te laat aan als je b.v. rechts af moet slaan, je bent dan al vaak op het kruispunt of als je te hard rijd ben je er voorbij. Verder niets dan lof.

marijke39 12-09-2007

het is een machtig apparaat heb er zeker profijt van gehad in de vakantie en hij is handig in gebruik en zeer simpel in gebruik. Voor mij een ware aanrader.

digigraaf 25-08-2007

Wat een dag vandaag

Gisteren een navman F20 europa gekocht,vandaag via poi een route gereden geweldige ontdekking

Hoewel ik dacht redelijk goed de weg te weten in nederland viel ik vandaag van de ene in de andere verbazing

Ik ben als volgt te werk gegaan

De navman op snelste route ingesteld

Startend van huis heb ik een poi aan geklikt bij aankomst op dit punt weer een volgende poi aan geklikt zo heb ik wat kastelen en andere leuke lokaties bezocht

Ik werd over de meest kleine en onbekende weggetjes geleid zag de prachtigste dingen

En toen ik naar huis wilde,ik stond in Doorn en moest naar Oss plande hij een route van

40,6 km de normale route over de snelweg is 84 km

en google eart had er via de kortste route 48 km voor nodig maar na de voorspelde 40.6 km

stond ik weer keurig thuis voor de deur

Zucherro 27-07-2007

Pro:
+ prijs
+ gebruiksgemak
+ TMC module (optie) zonder abonnementskosten. En werkt prima.
+ handig klein formaat
+ accu gaat lang mee
+ veel handige POI's

Con:
- scherm spiegelt, dus soms slecht te 'lezen'. De damesstem daarentegen is prima.
- routes niet altijd optimaal. Dus niet blind varen op deze Navman.
- bij opstarten (op accu) regelmatig lang wachten (enkele minuten) tot voldoende satellieten zijn gevonden. Op stroom via de 12V-aansluiting in de auto gaat het vinden van satellieten sneller.

gerard13 23-07-2007

Het was even wennen na een TomTom. De lay-out en de stemmen zijn simpel uitgevoerd, maar ik stond verbaasd van de accuratesse en handigheid. Goede levensduur van de batterij, overzichtelijk scherm, goede prijs en gedetailleerde kaarten en goede isatelliet-ontvangst (in frankrijk herkent hij zelfs de kleinste 'bled', maken deze Navman voor mij een prima alternatief voor duurdere modellen.

Basmans 22-07-2007

Ik heb gekozen voor een versie met Europa dekking. Dwz West-europa dekking. Van Skandinavie t/m Spanje. Wat mij opvalt is de snelle wisseling van route als je (express) verkeerd rijdt.... Mooi apparaat voor een sympatieke prijs. Goede grafische weergave en mooi groot dipslay. Kortom zeer tevreden.